sobota, 9 sierpnia 2014

Short film from our emigration to China / Krótki filmik z naszej emigracji do Chin

Hi guys

My mate Virus asked me recently to put some films from China on Youtube. Having "directed" about 60 of them, I decided to put them together creating that masterpiece ;-) Hope you enjoy it ! Please leave your feedback on the bottom of the page. Any suggestions of further improvement of my blog will be much appreciated. What do you want me to write about next? Greetings from Beijing!

Siema

Mój kumpel Virus prosił mnie ostatnio abym zamieścił na youtubie jakieś flmiki z naszej emigracji do Chin. Jako że nakręciłem ich około 60, postanowiłem sklecić je w jedną całość. Tak oto powstało "dzieło sztuki" ;-) Mam nadzieję że Wam się spodoba. Zostawcie komentarz na dole strony i pomóżcie mi ulepszać tego bloga. O czym mam napisać w kolejnej części? Pozdrowienia z Pekinu!


                                                                 CLICK THE LINK BELOW :-)
                                                                 KLIKNIJ TUTAJ :-)

                                 https://www.youtube.com/watch?v=6LnAWH14gc4&feature=youtu.be








2 komentarze: